HTML

Irodai ismeretek, optimalizált adminisztráció

Blogomban találhatsz ingyenes programokat, leírásokat, segítséget a napi irodai munkák ellátásához. Egyéni és kisvállalkozók, titkárnők, adminisztrátorok az oldalon kaphatnak információkat az új trendekről.

Friss topikok

Linkblog

PDF-ből Word

2012.02.29. 05:00 háziállatkedvelők

Korábbi bejegyzésemben már leírtam, hogy a Word formátumú dokumentumból hogyan is készíthetünk egyszerűen online eszközzel PDF fájlt.

Most azonban egy másik problémára találtam megoldást ugyanazzal a programmal, melyet már használtam, mégpedig a PDF fájlomat szerettem volna ismét word formátumban olvasni és szerkeszteni.

Hogyan kerültem ilyen helyzetbe?

Egyszerűen, veled is előfordulhat bármikor egy ilyen eset.

Egy néhány évvel ezelőtti munkám csak pdf formátumú fájlban volt elmentve, azonban a cégnek ismét szüksége lett volna némi módosításra a korábbi dokumentumon. Törtem a fejemet, hogyan tudnám szerkeszteni a pdf fájlt, végül arra a következtetésre jutottam, hogy az alap dokumentumhoz kell valahogyan visszatérnem.

Igen ám, de a forrás hiányában kénytelen voltam egy átalakító szoftvert keresni az interneten.

Ismét ugyanahhoz a programhoz jutottam el, mely kezelése igen egyszerű, nem szükséges semmilyen technikai felkészültség és tudás a használatához.

www.pdfonline.com

névtelen_1.JPG

Itt a folyamat igen egyszerű, először is válaszd ki a "fájl kiválasztása" gombra kattintva, hogy melyik pdf fájlodat szeretnéd átalakítani. Majd a feltöltődés után nyomd meg az "Upload and Convert" gombot.

Ha befejeződött az átalakítás, akkor a képernyőn látható a "Conversion successful" felirat. Az alatta lévő "rigth-clikk here" szövegre kattintva letöltődik egy ZIP fájlban tömörítve az átkonvertált word dokumentumod.

névtelen2.jpg

Remélem hasznos tanácsot tudtam adni a napi munkádhoz, olvasd el a többi bejegyzésemet is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://e-iroda.blog.hu/api/trackback/id/tr534223426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása